מעודדים את הילדים והנוער להרכיב משקפי שמש

רוב אוכלוסיית מרכיבי משקפי השמש בישראל הינם גברים ונשים בגילאי העשרה ומעלה, בני העשרה בין הגילאים 14-18 לרוב מרכיבים משקפי שמש שאינם איכותיים ואינם מגינים מפני קרינת UV מאחר ובני העשרה קונים את משקפי השמש הללו בדוכנים, פסטיבלים וכיו"ב וזאת מאחר והם מתייחסים בעיקר למראה המסגרת ולמחירה הזול ולא לאיכות .

משקפי שמש לילדים

בדומה לבני הנוער גם ההורים אינם מקפידים להדגיש את החשיבות של הרכבת משקפי שמש לילדיהם ואינם טורחים (לרוב) להתעקש על הרכבת משקפי שמש בפעילות חוץ, כגון: חוף הים, טיולי בית ספר ומשפחה ועוד. המודעות של ההורים נמוכה בישראל – בניגוד למדינות אירופה.

אנו חיים במדינה בה רוב ימי השנה הינם ימים שטופי שמש וחמים, אנו המבוגרים מבינים את חשיבות ההגנה מפני השמש ולכן רוב האוכלוסייה הבוגרת מרכיבה משקפי שמש הן כאביזר אופנתי והן כאביזר מגן.

מאמר זה נועד להדגיש את חשיבות הרכבת משקפי שמש וחינוך ילדיכם לשימוש מושכל ואחראי באמצעים השונים הקיימים להגנה מפני נזקי השמש הפוטנציאליים. מזמן אוכלוסיית העולם ובעיקר האירופאיים למדו את חשיבות ההגנה מפני קרני ה UV, לרוב ניתן לראות את ילדי התיירים המבקרים בארץ מרכיבים מסגרות שמש ייעודיות לילדים ולבני נוער וזאת עקב ההבנה כי שמש יכולה להזיק בגיל צעיר בעיקר. כנסו לצפייה בקטלוג מסגרות משקפי השמש.

חשוב להפנים את הנושא ומגיל צעיר להתעקש ולהסביר לילדים מדוע אנו כהורים מבקשים / דורשים מהם להרכיב משקפי שמש וכן לרכוש עבורם מוצר איכותי, ממקור מקצועי וכמובן אופנתי גם עבורם וגם עבורכם כהורים.

לסיכום: הרכבת משקפי שמש בקרב ילדים  ובני נוער חשובה לא פחות ואף יותר מאשר בקרב מבוגרים ועליכם כהורים להתעקש ולחנך את ילדיכם לשימוש במוצר זה.

צריכים עדשות מגע? עדשות מגע קונים באתר עדשות אונליין: חנות האונליין המקצועית והמובילה בישראל