עדשות מגע ופעילות ספורט

עדשות מגע ופעילות ספורט

עדשות מגע לרוב אינן נתפסות כמוצר מתאים לשימוש בפעילות ספורט, אך למעשה ההיפך הוא הנכון. להלן מספר עובדות לגבי שימוש בעדשות מגע בפעילויות ספורט:

  1. שדה הראייה עם עדשות מגע לרוב יהיה רחב יותר מאשר שימוש במשקפיים ולכן יאפר לכם ראייה טובה ונוחה יותר, מחקרים מראים כי ספורטאים המשתמשים בעדשות מגע מגיעים להישגים טובים יותר מאשר עם משקפיים בעיקר בענפים הדורשים ראייה מרחבית.
  2. חדות הראייה בעדשות מגע לרוב יהיה גבוהה יותר, עקב היצמדות העדשה לעין וכן העדשה לא תעשה עכורה ולא תדרוש ניקוי באמצע הפעילות כפי שיכול לקרות עם משקפיים.
  3. שימוש בעדשות מגע מצמצם משמעותית את הסיכוי להיפגע בפעילות ספורט או פעילות חוץ ביחס למשקפיים. במקרה הגרוע העדשה עלולה "לקפוץ" מהעין אך הסיכוי להיפגע או  להרוס את המשקפיים בפעילות הכרוכה במגע פיזי לא קיים.
  4. חדות הראייה והנוחות ברכיבה על אופניים, סקייטבורד ואפילו על קורקינט חשמלי גבוהים יותר בעת שימוש בעדשות מגע מאשר במשקפיים.
  5. הרכבת עדשות מגע נוחה משמעותית בכל ענפי הספורט ומעניקה חופש פעולה ללא הגבלה ומבטלת את העסוק במשקפיים במהלך הפעילות.

ככלל, שימוש בעדשות מגע בכל פעילות ספורט או פעילות חוץ, כגון: טיולים, שירות צבאי, נסיעות לחו"ל, עדיפה על הרכבת משקפיים. חשוב לציין כי הרכבת משקפיים חשובה אף היא, יש לעשות שימוש במשקפיים בסיום כל יום במטרה לאפשר לעיניים לנח ולשיפור מעבר החמצן אליהן.

One thought on “עדשות מגע ופעילות ספורט

  1. אלמוג
    נובמבר 10, 2016 at 10:43 am

    אני משחק כדורסל ואני רציתי לדעת אם אני יכול לשלק עם עדשות ולשחק פיזי עם מגע