המלצות לשינוי סוג עדשות מגע

הסיבות לשינוי עדשות המגע בהן נעשה שימוש יכול לנבוע ממספר סיבות:
– הרצון לעבור לעדשה מתקדמת ונוחה יותר, כגון: עדשות יומיות
– פיתוח אי סבילות לחומר גלם ממנו עשויה העדשה בה אתם משתמשים
– שינוי סגנון חיים ופעילות
– המלצת רופא עיניים ו/או אופטומטריסט מלווה

לשנות סוג, לשנות חומר, לעבור מעדשות חודשיות לעדשות יומיות או לעדשות דו שבועיות. (במאמר שפרסמנו העוסק בסוגי עדשות מגע ניתן לקבל פירוט מלא על כל סוגי עדשות המגע ולצפות בקטלוג המוצרים שלנו.)

שימוש נכון בעדשות מגע מונע בעיות של אי סיבולת לעדשות מגע בהן משתמשים ובמידה ונדרש לרוב ניתן להתאים סוג אחר של עדשות אשר תורמות להמשך שימוש בעדשות מגע לשנים רבות ולרוב משפר גם את נוחות ההרכבה לאורך שעות רבות. אם אתם משתמשים בעדשות רב-פעמיות (דו-שבועיות, חודשיות ורב שנתיות) חשוב להקפיד על ניקיון המחסנית ולהחליף בה את התמיסה מידי יום, אחרת העדשות יישארו מלוכלכות ואף במקרים קיצוניים דלקות עלולות להתפתח.

חשוב מאוד – לעשות שימוש בעדשות לפי הנחיות היצרן, עדשות יומיות יש לזרוק לפח בסיום כל יום ולמחרת להרכיב זוג טרי וחדש, בעדשות חודשיות להרכיבן כל יום ובסופו לנקותן בתמיסה מתאימה,

אנשים לפעמים נוטים להגיד, "כשאני מתחיל להרגיש שהעדשה מציקה לי אני מחליף אותה", זהו שזה ממש טעות. יכול להיות שאתם מרכיבים את העדשה בכיוון ההפוך? או שלא הותאמה לכם עדשה מתאימה? כדי לבדוק האם העדשה הפוכה, הניחו את ראש העדשה (החלק הסגור) על האצבע המורה וכוונו אותה לכיוון האור. אם קצות העדשה (החלק הפתוח) פונה כלפי חוץ ולא נראית בצורת קערה, העדשה הפוכה וסביר להניח שברגע שתהפכו אותה בכיוון הנכון הבעיה תפתר. בעבר פרסמנו מאמר העוסק בשימוש נכון בעדשות מגע אתם מוזמנים לקרוא.

גירוי בעין שחוזר על עצמו יכול לגרום לדלקות ובעיה של אי סיבולת של עדשות המגע (במאמר שפרסמנו אנחנו מסבירים על הדרכים לטפל בתופעת היובש בעיניים בעת הרכבת עדשות מגע).

היו אחראיים על העיניים שלכם, עדשות המגע אמורות מספקות ראייה טובה באופן טבעי ובלתי מורגש. אם אתם חשים אי נוחות או ראייה מטושטשת, כנראה שהגיע הזמן לבקר שוב אצל האופטימטריסט או שהגיע הזמן לנקותן ואולי אף להחליף אותן. הנכם מוזמנים אלינו לבצע בדיקת ראייה תקופתית.

בכל בעיה, הנכם מוזמנים לצור עמנו קשר או להגיע להתייעצות עם בעלי המקצוע שלנו ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

צריכים עדשות מגע? עדשות מגע קונים באתר עדשות אונליין: חנות האונליין המקצועית והמובילה בישראל